Re: TL-MR3220 + E160 - Warto wgrac openwrt?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Jun 2011 - 23:29:06 MET DST

Q pisze:
> Czy router 3G TP-Link TL-MR3220 z najnowszym firmwarem
> + modem Huawei E160 chodzi stabilnie?
> Czy jednak lepiej wgrac openwrt (lub cos innego)?
>

> Chodzi mi wylacznie o stabilnosc / brak niespodzianek / standardowe
> uzytkowanie.
>
> PS
> Nie bede mial jak sprawdzic jego stabilnosci -
> - dostalem go na 3 dni od rodziny w ramach akcji
> "wez ustaw go, zeby dobrze dzialal, prosze".

ja mam ten zestaw z e156 i nie bardzo chodzi. tzn na kablu działa, ale z
g3 - robi co chce. czasem sie łączy, czasem nie.. Kombinuje jeszcze z
polepszeniem zasiegu gsm, ale modem wetknięty w usb w kompie, jako tako
działa na słabym zasiegu. logi z tplinka nie pomagają w ustaleniu co
jest nieteges.

Zastanawiałem sie nad openwrt, ale tak naprawdę to nawet nie mam
pewności który plik i i którą metodą do niego wgrać. zamiast zrobić
jeden "wsad" + opis, na serwerach FTP jest 130 plików - sam sie kapnij o
co chodzi. LAicy tego i tak nie tkną, twórcy nie zadają pytań.

ToMasz