Re: Czyżby NIEUDOKUMENTOWANA ingerencja w SPRZĘT przez WINDOWS???

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 16 Jun 2011 - 19:03:01 MET DST

> Przecież dopiero co po wymianie gwarancyjnej NA NOWY ZUPEŁNIE!
> Inny nowy dysk - a schemat zachowania się problemu identyczny -
> przynajmniej na tym początkowym etapie, tylko nie pozwalam temu
> systemowi na dalszy ciąg i bawię się na innych systemach
> zainstalowanych na tym kompie. A spod tych innych systemów (w tym ten
> 'XP2' czyli klonu tego XP1 lecz bez zamiany literki partycji gdzie
> siedzi system): ZERO PROBLEMU!

Bez wgląd do systemu nie ma sensu zgadywać. dyski nie potrzebują
dedykowanych sterowników w modelu dysk=sterownik, raczej układy
obsługujące porty SATA. Jeżeli z jakiegoś powodu jest inaczej, na
odległość nie wiem i nie ma sensu zgadywac.

Jeżeli masz XP SP2, na którym system działa. To pracuj na tym, a tamto
(XP SP1) wykasuj. Gwarantuj Ci, że XP nie ma domyslnie nic co psuje
dyski ponad to co powoduje ich uzywanie. 'Moich' dyskow uzywaja setki
ludzo - na pewno bym wiedział :)