netgear dg834g v5

Autor: Marcin Bugajski <marcin.bugajski_at_vp.pl>
Data: Thu 16 Jun 2011 - 18:52:14 MET DST

Witam!

Jeli NTG - prosz o pomoc gdzie sa zapytanie.
Mam takowy problem z w/w routerem.
Konfiguruje neostrade. dziaa. Jest ok. Po jakim czasie kiedy prbuje wej
na router mam komunikat "poczenie zostao zresetowane" (bez wzgledu na
przegldarke...ale wydaje mi sie , e router obrazi sie na mnie jak
wchodziem przy pomocy IE).
Sam router dziaa, pinguje sie , strony dziaaj itd. Jak przeresetuje
urzdzonko to jaki czas (po nastpnej konfiguracji neo) dziaa ale za jaki
czas znowu mam kopoty z wejciem na panel admin.
Ma kto pomys co mu jest? A moe cos w moim systemie jest nie tak?
Bd wdziczny za wszelkie sugestie.

pozdrawiam

Marcin