Re: Czyżby NIEUDOKUMENTOWANA ingerencja w SPRZĘT przez WINDOWS???

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Jun 2011 - 21:21:23 MET DST

W dniu 2011-06-16 19:03, Rafał Łukawski pisze:

> Bez wgląd do systemu nie ma sensu zgadywać. dyski nie potrzebują
> dedykowanych sterowników w modelu dysk=sterownik, raczej układy
> obsługujące porty SATA. Jeżeli z jakiegoś powodu jest inaczej, na
> odległość nie wiem i nie ma sensu zgadywac.
>
> Jeżeli masz XP SP2, na którym system działa. To pracuj na tym, a tamto
> (XP SP1) wykasuj. Gwarantuj Ci, że XP nie ma domyslnie nic co psuje
> dyski ponad to co powoduje ich uzywanie. 'Moich' dyskow uzywaja setki
> ludzo - na pewno bym wiedział :)

A tak w ogóle, to po co gmerałeś w literach dysków? Winda jak się
zainstaluje, to pójdzie na dowolnej literze. Kiedyś w ramach testów
zablokowałem wszystkie litery, i poszło nawet na wyższym ASCII.

Problem w tym, że niektóre urządzenia odwołują się do sygnatury dysku a
nie do litery. Tu może być pies pogrzebany.

Odpal "mmc.exe eventvwr.msc" czy bardziej po ludzku Podgląd Zdarzeń i
sprawdź ewentualne błędy.

--
Pozdrawiam.
Adam.