Re: ile pamieci

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 14:50:39 MET DST

Uzytkownik "Q" <no@spam.pl> napisal w
> Mialo byc:
> I prosze - nie MOW, ze 300zl za 8GB DDR3 to drogo...

Pytanie tylko czy jestem w stanie to potem sensownie wykorzystac
:-)

> Ej, wiesz, ze chodzilo mi o tak rok, gora dwa wstecz :)

A 3 to juz za dlugo ?:-)

> Najnowsza wersja bierze mi dokladnie wlasnie teraz 110MB :(

Ciekawe co potrafi wiecej od tej ktora wymagala 6MB :-)

> Sam kod nie zajmuje tych gigabajtow - miejsce zajmuja dane typu
> obrazki, dzwieki, niezpotymalizowane zmienne/stale,

No ale ile w gadulcu jest tych obrazkow ?

> choc pewnie javowo-dotnetowe rzeczy tez sa zasobozerne.

Mysle ze nie az tak mocno .. choc jesli nalozyc kilkanascie
obiektow, to z kazdego bajtu robi sie nagle wiele ;-)

J.