Re: ile pamieci

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 09:27:40 MET DST

> tez nie mowie, tylko 8GB .. czlowiek tyle nie napisze.

Mialo byc:
I prosze - nie MOW, ze 300zl za 8GB DDR3 to drogo...
:)

> Krotka masz pamiec :-)

Ej, wiesz, ze chodzilo mi o tak rok, gora dwa wstecz :)

> gadulca mam jakas zaprzeszla wersje, ale 100MB do wyswietlenia dwoch

Najnowsza wersja bierze mi dokladnie wlasnie teraz 110MB :(

> no ale z drugiej strony naprawde zachodze w glowe jak moze programista
> sensownie tyle pamieci zajac. Rozumiem ze ktos moze wielkie macierze
> liczyc - ale my tu np o glupim czytniku news :-)

Sam kod nie zajmuje tych gigabajtow - miejsce zajmuja dane typu
obrazki, dzwieki, niezpotymalizowane zmienne/stale,
choc pewnie javowo-dotnetowe rzeczy tez sa zasobozerne.

Kiedys przejalem projekt w bcb po kumplu.
Tak pisal kod, ze program na starcie bral ponad 200MB RAMu.
Po 3-4 dniach analizy+pracy program zajmowal juz ok. 10-20MB RAMu
i dalo sie zjesc jeszcze nizej, ale juz mi sie nie chcialo :).