Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: Nathan <some_at_wh.ere>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 14:48:01 MET DST

W dniu 2011-06-04 11:14, Mariusz Kruk pisze:

> Tylko po co?

Czasem sie przydaje;). Np w eksperymentach behawioralnych,
warunkowaniach i takich tam (przynajmniej ja się tym trochę bawiłem)
Choć przyznam, ze to dosyć wąskie zastosowanie. Z drugiej strony szczury
nie przcują na zakrescie krótkofalarskim ;)

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie