Re: ile pamieci

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 15:12:51 MET DST

> Pytanie tylko czy jestem w stanie to potem sensownie wykorzystac

Ty nie, ale system + oprogramowanie tak,
ze juz nie wspomne o wirtualnych maszynach....

Postaw se chociazby jedna czy dwie wirtualki -
- akurat ja musze na takim czyms orac
(albo kupic se dodatkowe 2 kompy + klawa/mysz + monitor).

> Ciekawe co potrafi wiecej od tej ktora wymagala 6MB :-)

IMHO nic wiecej nie potrafi, no przynajmniej nic uzytecznego :).

> No ale ile w gadulcu jest tych obrazkow ?

Moze uzywaja sztywnych tablic? ;)
gg rozroslo sie potwornie i oni chyba juz nad tym nie panuja,
albo po prostu chujowi programisci tam pracuja :).