Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: sofu <manhunter1_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 10:14:32 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w
wiadomości news:1fcoci716wbli.1sfqxrkokhcm9$.dlg@40tude.net...

> No przecież. 400$ od sztuki i interes się kręci. Kawałek drewna 5$, para
> zacisków 1$, satysfakcja audiofili bezcenna ;)
>
> --

Czytałem o tym "cudzie" tutaj:
http://6moons.com/audioreviews/jsmr/ultra.html
I niby mozna to połozyc wszedzie w okolicach kabli (głośnikowych
sygnałowych).
Czyli w poblizu - kierunek niewazny.
I podłacza się to na równolegle z głośnikami. Tam jest jakiś cudowny
przetwornik ktory wytwarza te super wysokie częstotliwości, ktore z kolei
oddziałowywać mają cudownie na przesył sygnałow kablami głośnikowymi a moze
i sygnałowymi?

Onego czasu miałem firmę, zastrzezony w urzedzie patentowym znak itp. i
wytwarzałem srebrne kable sygnałowe (np.na trasie CD-wzmacniacz) i wiem o
róznych cudach jakie się dzieją z dzwiękiem na odcinku powiedzmy 75 cm bo
tyle wynosiła zwykle długość kabli jakie ręcznie wytwarzałem.
Wiele jest też mnożliwosci wpływania na dzwięk eksperymentując z głośnikami
(membrany, osłony, podstwawy itp) o obudowach i kablach nie wspominając juz
bo to oczywiste.
Ale czegoś takiego co tu sie sprzedaje za 800 dolców od pary, to chyba świat
nie słyszał i diabeł by nie wymyslił, żeby ściagnac kasę od naiwnych acz
bogatych głupoli.
Mimo, że sam robiłem jak wspomniałem kable sygnałowe i wiem jak bardzo mogą
sie one różnić dzwięk przy ich zastosowaniu w torze, to w to akurat nie
uwierze.

pzdr. - Janusz