Re: Klonowanie HDD na SSD

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 18:21:48 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 01 Jun 2011 15:44:10 +0200
 doszła do mnie wiadomość <is5fnf$pqp$1@inews.gazeta.pl>
 od Netx <nospam@gazeta.pl> :

>Post jest stary to fakt - przyłączę się do pytania czy
>opisane w nim kroki nadal są celowe - a może nie wszystkie?

Jak chcesz się o tym przekonać, to pobaw się programem hiOmon, jest
wersja trial na 30 dni:
http://www.hyperio.com/hIOmon/Download/hIOmonDownloadInfo.htm
Jak ktoś zna coś lepszego, to niech się podzieli.