Re: problemy z autentykacja do WiFi

Autor: DooMiniK <fake_at_mail.com>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 17:29:16 MET DST

On 01/06/2011 16:17, rs wrote:

> dzieki za odpowiedz.
> no wlasnie dlatego ze chce cos zrobic, to zapytalem.

> jakich np.? moge podac, ze serverem AP jest cisco linksys E3000, a
> klientami sa najrozniejsze urzadzenia od kindli i smartfonow poprzez
> makowki do przeroznych PCtow.

Od, to, to... bo wiesz, jak pojedziesz do mechanika i powiesz,
że część z floty samochodów nie działa z bezołowiową to też
ma prawo zapytać, czy to przypadkiem nie diesel.
Czy to jakiś powtarzalny błąd, np. dla Windowsów XP z SP2,
czy wszystko jedno?

> to to ja wiem, ale troche trudno takie wytlumaczenie dawac co drugiemu
> gosciowi, ktory zechce korzystac w sieci.

Jeżeli to możliwe, wsadź dla testu inny AP, ew. upgrade firmware?
Możesz użyć WPA2, bo tam raczej nie ma takich problemów? Jakie to
urządzenie wymuszsa na Tobie WEP?

> okropny wyraz, ale dzieki bede mial na uwadze.<rs>

Słownik języka polskiego nie zna "autentykacji", to jakaś
chora kalka z murzyńskiego.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel