Re: Klonowanie HDD na SSD

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 15:35:01 MET DST

Dnia Wed, 01 Jun 2011 15:17:35 +0200, Netx napisał(a):

> Jak sklonuje to napiszę ale zacząłem się trochę wahać co do
> zakupu SSD po przeczytaniu jakie środki ostrożności są
> podejmowane przy korzystaniu z SSD - drugi post tutaj:
> http://forum.purepc.pl/Dyski-twarde-cdromy-dvd-pendrive-f55/Wszystko-SSD-FAQ-1-t270332.html
> Technicznie to wszystko jestem w stanie "wdrożyć" tylko
> trochę mało ma to wspólnego z wygodą, której bym się
> spodziewał po tak drogim sprzęcie jak SSD o dużej pojemności.

Po pierwsze to post sprzed prawie 3 lat, w technologii SSD to wieki.
Po drugie z tego co mi wiadomo to wiekszosc problemow, ktore tam sa opisane
a sa zwiazane z systemem (prefetch, indeksowaie, etc.) w systemie Windows 7
jest zalatwiona z automatu, system rozpoznaje dysk SSD i wylacza to co
trzeba wylaczyc - niech ktos bardziej obeznany to potwierdzi lub zaprzeczy.

--
pozdrawiam
Norbert