Jaka pamięć

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Tue 24 May 2011 - 13:31:25 MET DST

Witam,
Chciałbym dołożyć pamięć do mojego netbooka. Jest to model MSI U135DX z
procesorem Atom N455. Ma on 1 GB i chyba max co da się dołożyć to 1 GB. W
opisie na stronie MSI pisze że jest jedno gniazdo na pamięć. Myślałem że
będę musiał zamienić ten moduł 1 GB na 2 GB. Przy okazji pomyślałem że
sprawdze dokładnie jaką pamięć włożyć na zamianę. Jednak po odkręceniu
obudowy okazało się że owszem jest jedno gniazdo ale puste. Czy te 1 GB
które jest obecnie jest wlutowane w płytę? I teraz kwestia co dołożyć. W
opisie mam napisane że N455 współpracuje z DDR3 i to by się mogło zgadzać bo
DDR2 które miałem w szufladzie nie pasuje - ma inne wycięcie. Z kolei
Everest pokazuje mi że mam DDR2 co podejrzewam nie jest prawdą ale licho
wie. No i jak popatrzyłem w sklepie to DDR3 występuje z różnymi
prędkościami. Nie wiem jaką kupić aby współgrała dobrze z tym modułem
wlutowanym. Czy jak będzie szybsza to nic nie szkodzi bo i tak całość będzie
chodziła tak jak najwolniejszy z modułów?
Dzięki.