Re: Jaka pamięć

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Tue 24 May 2011 - 16:58:12 MET DST

Nie wiem jak to jest z lapkami. Ale np. producenci płyt głownych (np.
Asus) podaje z jakimi modłułami pamięci (producent i seria) płyta główna
współpracuje. Taka uwaga: jak robi to Asus to znaczy, że jest problem z
tymi pamięciami (kiedyś nie podawano listy kompatybilnych pamięci), więc
sugerowałbym zajrzeć do instrukcji a jakby to nic nie dało to na stronkę
producenta laptopa i poszperać - może jest tam twój model i stosowna
lista kompatybilnych pamięci. Jak by nie było tam info to na twoim
miejscu zwróciłbym się do dystrybutora na Polskę z pytaniem w tej
sprawie. I taka uwaga - kiedyś czytałem, że z różnicy prędkości różnych
pamięci DDR3 nic nie wynika dla szybkości programów. Ale to było kiedyś
i teraz może być inaczej.