Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Tue 24 May 2011 - 13:21:28 MET DST

> Jeśli w nowym komputerze system startuje inaczej za sprawą F# -- można
> zobaczyć,
> dlaczego inaczej startuje i to odtworzyć bez potrzeby kopiowania całego
> dysku.

Jak w tym siedzisz to wiesz wszystko. Jak się zabierasz pierwszy raz to
trzeba najpierw poczytać, popytać i popróbować.

> Ja nie korzystam z partycji recovery. Kilka razy skorzystałem i uznałem,
> że to
> nie dla mnie rozwiązanie. Po pierwszej podmianie (160 GB --> 320 GB) dysku
> miałem
> tę partycję, lecz przy drugiej podmianie (320 GB --> 500 GB) już tej
> partycji nie
> skopiowalem.

W laptopie żony też wywaliłem recovery. Nagrałem płytkę dodatkwo poprosiłem
aby HP przysłało mi drugą oryginalną. W netbooku z 500 GB dyskiem pomyślałem
że jednak ją zostawię bo nie ma napędu i te 4-5 GB mniej mi nie przeszkadza.