Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Thu 19 May 2011 - 23:37:29 MET DST

Doxent pisze:
> [...]
pierdoły!
po drugie jak nie masz sterowników do linuksa to jest źle - zgadza się?
Teraz napisz co jest źle. Dla osób które linuksa nie widziały mam
informacje. komp "wstaje" po instalacji systemu i wszystko jest w
natywnej rozdzielczości w pełnym kolorze. "Pinguin race" niestety
wyciaga mniej FPSów

> Pci-e to inna bajka. A AMD ATI i AGP to niestety porażka. Mi się na
> przykład trafiła w spadku po kliencie Gigabyte HD 4650 której nie umiem
> niestety poprawnie odpalić.

To racja TY jej nie umiesz odpalić.

ToMasz