Re: Frontowy panel USB - dziwny problem z zasilaniem?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 16 May 2011 - 17:44:28 MET DST

"Maciej Browarczyk" napisał:

> To co oni piszą to tylko ich pobożne życzenia, adaptera 5,25 też nie było
> ;) Ten kabel 23cm to po prostu kabel sygnałowy USB do wetknięcia
> w płytę.

Nienienie, do wetknięcia w płytę służy, cytuję: "kabel USB A -> wtyczka
5 pin do wpięcia w płytę główną (HSG) - 100cm". Musiałeś coś pomylić,
tak samo jak z owym panelem. Bo przecież to niemożliwe, żeby ów zacny
sprzedawca z (za przeproszeniem) Allegro sprzedał Ci niezgodny z opisem,
niekompletny chłam. Takie rzeczy się tam przecież nie zdarzają. Przynajmniej
zdaniem niektórych tutejszych mądrali.
A skoro już, jak piszesz, wybebeszyłeś ten panel, to podciągnij porządne 5V
np. z moleksa, tak jak pisał Bartek, bezpośrednio do gniazda do którego
masz zamiar podpinać dysk, najlepiej odcinając +5V dostarczane z huba,
jeśli to możliwe. A zazwyczaj przy pomocy skalpela jest możliwe.

JoteR