Re: Frontowy panel USB - dziwny problem z zasilaniem?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 16 May 2011 - 20:59:43 MET DST

W dniu 2011-05-16 17:44, JoteR pisze:

> Nienienie, do wetknięcia w płytę służy, cytuję: "kabel USB A -> wtyczka
> 5 pin do wpięcia w płytę główną (HSG) - 100cm". Musiałeś coś pomylić,
> tak samo jak z owym panelem. Bo przecież to niemożliwe, żeby ów zacny
> sprzedawca z (za przeproszeniem) Allegro sprzedał Ci niezgodny z opisem,
> niekompletny chłam. Takie rzeczy się tam przecież nie zdarzają.
> Przynajmniej
> zdaniem niektórych tutejszych mądrali.
> A skoro już, jak piszesz, wybebeszyłeś ten panel, to podciągnij porządne 5V
> np. z moleksa, tak jak pisał Bartek, bezpośrednio do gniazda do którego
> [...]

Ok, rzeczywiście sprzedający pisze coś o 'kablu zasilającym' - chodzi mu
prawdopodobnie jednak o ten kabel zasilajÄ…cy, bo jako takowego zasilania
nie ma. Rzeczywiście starczy podciągnąć równolegle (do obecnego
zasilania) 5V i GND z molexa i będzie ok? Bo odciąć obecne zasilanie
może być problematyczne (wszystko na PCB a do cięcia skalpelem nie
jestem przekonany).

--
Pozdrawiam,
Maciek