Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 23:29:35 MET DST

W dniu 2011-05-15 21:45, nom pisze:

> Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
>
> To bardzo nieekologiczne. :-)
> Lepiej zainwestuj w płyty DVD-RW to będziesz kasować po obejrzeniu filmu.

Masz rację. Bardzo sobie cenię płyty EMTEC, ale mam w domu tylko 1 szt.-
CD-ROM. Inne (RW) nie dadzą się sformatować, bo płyty są zamknięte.
Zabrakło mi w domu płyty dvd, chciałam coś skasować, nie dało się. Będę
musiała znowu się wybrać do Reala, bo tam płyt do wyboru i koloru,
różnych firm. Długi wielki regał i same płyty. Tam kupię EMTEC.
W mojej okolicy to Carrefour, Komputronik i Euro, a tam tylko jeden
rodzaj dziadoskich płyt, na dodatek w dużych paczkach. W Euro to już nic
nie kupię, bo wszystkie płytki Verbatim były wadliwe. To nawet wstyd dla
takich salonów Euro, żeby płytek nie można było kupić, bo czasami to
nawet jednego rodzaju nie ma.

  --
animka