Allegro i fobie JoteRa - było Re: Frontowy panel USB - dziwny problem z zasilaniem?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 17 May 2011 - 08:15:29 MET DST

Dnia Mon, 16 May 2011 17:44:28 +0200, JoteR napisał(a):

> Nienienie, do wetknięcia w płytę służy, cytuję: "kabel USB A -> wtyczka
> 5 pin do wpięcia w płytę główną (HSG) - 100cm". Musiałeś coś pomylić,
> tak samo jak z owym panelem. Bo przecież to niemożliwe, żeby ów zacny
> sprzedawca z (za przeproszeniem) Allegro sprzedał Ci niezgodny z opisem,
> niekompletny chłam. Takie rzeczy się tam przecież nie zdarzają. Przynajmniej
> zdaniem niektórych tutejszych mądrali.

JoteR - tak prywatnie od siebie Cię proszę - weź trochę na wstrzymanie, co?
Są na Allegro sprzedawcy, z którymi należałoby rozmawiać mniej więcej tak,
jak główny bohater "Taken" prowadził przesłuchanie. Niestety dokładnie ta
sama sytuacja dotyczy sporej części sklepów, sklepików i innych handlarzy,
że o naprawdę większych firmach nie wspomnę. Chyba każdy z nas trafił na
takiego mniej czy bardziej "śliskiego" kontrahenta. Ale nie wszyscy
sprzedający / kupujący to kanalie czystej wody, ciężko to przyjąć do
wiadomości?

Jak lubię Twoje posty czytać, tak jak po raz kolejny trafiam na słowo
kluczowe "Allegro" i Twoją odpowiedź, to mi się flaki wywracają. Zachował
się któryś sprzedawca wobec Ciebie czy Twoich znajomych "niesportowo" (i to
było naprawdę delikatne określenie) / obsługa Allegro dała ciała po całości
- opisuj sytuację z detalami. Ale jak Cię proszę - odpuść sobie chociaż
czasami tą odpowiedzialność zbiorową, bo po prostu macki opadają... :)

> A skoro już, jak piszesz, wybebeszyłeś ten panel, to podciągnij porządne 5V
> np. z moleksa, tak jak pisał Bartek, bezpośrednio do gniazda do którego
> masz zamiar podpinać dysk, najlepiej odcinając +5V dostarczane z huba,
> jeśli to możliwe. A zazwyczaj przy pomocy skalpela jest możliwe.

Skoro już rozbebeszył, to ja bym proponował - dokładnie podać model panelu,
wrzucić skan czy link do PDFa z instrukcją (o ile była), zrobić kilka
porządniejszych zdjęć, żeby można było pooglądać, co tam faktycznie siedzi.
Może coś się uda wymyśleć. :)

[ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno     ]
[ łatwiej mu się żyje.                     (Clive Barker "Piąte dominium") ]