Re: Paski na ekranie - uszkodzona karta graficzna (?)

Autor: Bugatti <spamerzy_at_maklerzy.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 12:04:11 MET DST

Użytkownik "=Marcos=" napisał w wiadomości:

> A wymieniałeś sam wentylator, czy razem z radiatorem? Jeśli radiator jest
> przyklejony, klej mógł zwietrzeć i z jednolitej przewodzącej ciepło masy
> robi się wiele popękanych plam z dużą ilością powietrza.

"Radiator" jest z tworzywa i w dodatku mocno przyczepiony więc nie ściągałem
bo bałem się że urwe zaczepy.
Ale seryjny wentylator miał 30 - 35 mm a obecny ma 60 mm (i jest większej
wysokości) więc dmucha większy strumień powietrza niż seryjny. W dodatku to
było dawno a paski zrobiły się 2 miechy temu więc znacznie później od
wymiany wentylatora.

Podczas pracy dotykałem karty izolowanym "patykiem" i paski migotały (efekt
się wzmagał) - zarówno przy dotykaniu kości pamięci jak i kondensatorów.
Możliwe że powodując niewielki nacisk powodowało to niewielkie
przemieszczenie karty a tym samym _np._ styki z agp nie łaczą albo równie
może być coś innego.

Narazie obniżyłem taktowanie i się zaobserwuje po kilkunastu godz. pracy.

Pozdr.

--
Bugatti