Dobór zasilacza UPS

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 11:11:34 MET DST

Wygląda na to, że będę zmuszony kupić zasilacz UPS, jak dalej będzie to
co jest w kontakcie;) Napięcie znika na 1-3 sekundy co wystarczy, żeby
komputer zaliczył restart. Ale nigdy na więcej. Więc wymyśliłem sobie,
że kupię używanego UPS-a z mocno już zużytym akumulatorem, ale na tyle,
żeby był w stanie podtrzymać kompa na te 3 sekundy. W grę wchodzi
również kupno nowego, ale tu górna granica to 200zł.
Mam takie pytania:
1.Jakiej mocy UPS'a potrzebuje do tego zestawu? - AsRockK7VT4A
Pro(Socket A), Sempron2400, 1.5 GB Ram DDR Goodram, 2xHDD, 2xDVDRW,
GeForce6800XT, BeQuiet Straight Power 400W. Kalkulatory on-line często
gęsto nie uwzględniają już tak starego sprzętu;)
2.Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu UPS-a używanego?
3.Jeśli kupowałbym UPS-a nowego to jakiej firmy, dajcie jakieś
propozycje, jakie firmy z kolei omijać?
4.Po powrocie napięcia z sieci UPS sam przełącza na sieć, czy pracuje do
rozładowania akumulatora?
5.Spotkałem się ze stwierdzeniem "zasilacz UPS pracuje w trybie offline"
Co to oznacza?
6.Na ile istotny jest parametr "czas przełączania" podawany w
milisekundach? Zwracać na niego uwagę, czy to nie ma znaczenia i tak UPS
zadziała prawidłowo przy każdym zaniku napięcia?