Re: Paski na ekranie - uszkodzona karta graficzna (?)

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 16 May 2011 - 10:07:06 MET DST

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości
news:iqo71q$bnl$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> "Radiator" jest z tworzywa

??

> Ale seryjny wentylator miał 30 - 35 mm a obecny ma 60 mm (i jest większej
> wysokości) więc dmucha większy strumień powietrza niż seryjny.

Nie wiem jak to wygląda, ale może to jest błąd, ponieważ "powiększając"
wentylator powodujesz, że większy wentylator najbardziej "wieje" już poza
radiator
karty (jak zrobisz doświadczenie to zauważysz, że przy takiej samej
prędkości kątowej
prędkość liniowa łopatek wentylatora jest największa na końcach i z tego
wynika,
 że w środku wentylator prawie nie tłoczy powietrza). Dodatkowo siła
dośrodkowa
(niektórzy piszą odśrodkowa) powoduje że cząsteczki powietrza są "wypychane"
nieco
na zewnątrz co zwiększa efekt "niechłodzenia"

Taki jest mój pogląd na rzecz i tego będę się trzymał.
:)

Artur(m)