Re: Płyta Medion MD 8080 Nie działa

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 11 May 2011 - 18:08:59 MET DST

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:20110511094358.7ae0996f@babcia-workstation...
> A czemu to zły pomysł? OIDP to płyta MSI MS-7012 jedynie brandowana dla
> Mediona do jego składaków. Sam mam taką fikuśną płytę pod PIII
> brandowaną dla Mediona przez Fujitsu Siemens i nie ma z tym problemów.
> A płyta ciekawa bo robiona lata temu pod coś co dziś się HTPC zwie i ma
> wbudowany wejście i wyjście wideo ze złączami Euro.

Wiem, że Medion nie robi tylko inne firmy robią coś jak najtańszego na
zamówienie, ale niestety jakość tego jest taka sobie.
Poza tym w Polsce nie jest sprzedawany więc jak się pojawił na aledrogo to
pewnie zebrany po cenie złomu ze zwrotów w Niemczech.
Więc obawiam się, że został kupiony po prostu taki zwrócony uszkodzony
sprzęt.

Chyba że kolega kupił w De nową płytę - w co jednak wątpię, bo to raczej
kompletne zestawy są sprzedawane.

Pozdrawiam.

--
Irokez