Re: Płyta Medion MD 8080 Nie działa

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 11 May 2011 - 09:43:58 MET DST

Dnia 2011-05-10, o godz. 19:19:27
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał(a):

> Użytkownik "krzysztof posłuszny" <wojownik266@wp.pl> napisał w
> wiadomości news:iqbq3s$dos$1@news.onet.pl...
>
> Pewnie zwalona płyta.
> Sprzęt Medion to niezbyt dobry pomysł

A czemu to zły pomysł? OIDP to płyta MSI MS-7012 jedynie brandowana dla
Mediona do jego składaków. Sam mam taką fikuśną płytę pod PIII
brandowaną dla Mediona przez Fujitsu Siemens i nie ma z tym problemów.
A płyta ciekawa bo robiona lata temu pod coś co dziś się HTPC zwie i ma
wbudowany wejście i wyjście wideo ze złączami Euro.

Zdrówko