Re: Płyta Medion MD 8080 Nie działa

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 12 May 2011 - 12:41:22 MET DST

Dnia 2011-05-11, o godz. 18:08:59
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał(a):

> Wiem, że Medion nie robi tylko inne firmy robią coś jak najtańszego
> na zamówienie, ale niestety jakość tego jest taka sobie.
> Poza tym w Polsce nie jest sprzedawany więc jak się pojawił na
> aledrogo to pewnie zebrany po cenie złomu ze zwrotów w Niemczech.
> Więc obawiam się, że został kupiony po prostu taki zwrócony
> uszkodzony sprzęt.

Niekoniecznie używany i uszkodzony. Ja płytę o której wspominałem
kupiłem nową, zapakowaną fabrycznie choć pudełko było szare, tekturowe
a nie kolorowe - ot prawdopodobnie zapas magazynowy do napraw czy
wymiany na gwarancji.

> Chyba że kolega kupił w De nową płytę - w co jednak wątpię, bo to
> raczej kompletne zestawy są sprzedawane.

Płyta dość leciwa więc mogła być nowa i pochodzić z wyprzedaży zapasów
- tak jak moja. A producent komputerów jeśli używa jakiś specyficznych
  modeli zwykle ma zapas części serwisowych które nowe mogą trafić na
  rynek gdy nie są już potrzebne bo np. zakończyło się wsparcie dla
  danego modelu.

Zdrówko