Re: Duza, solidna myszka do pracy (nie grania)?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 23:50:00 MET DST

Dnia Wed, 30 Mar 2011 22:37:23 +0200, Padre napisał(a):

> Ja też korzystam z tej myszy i od jej zakupu ponad 9 miesięcy temu
> definitywnie skończyły mi się bóle nadgarstka bez względu jak długo
> siedzę przy komputerze. Jerdnak ma pewne cechy mogące być dla kogoś
> dyskwalifikujące: kółko obraca się luźno bez grzechotki, mysz jest
> ciężka (180g) a przede wszystkim przyciski pod kciuk są tragicznie
> umieszczone do tylnego trzeba przemieścić kciuk o ok. 2,5 cm a do
> przedniego dodatkowo oderwać dłoń od myszy bo kciuk jest za krótki.

Brak grzechotki nie przeszkadza, wręcz może i lepiej że jej nie ma - w
poprzedniej myszce właśnie z jej powodu zniszczyło się kółeczko. Ale
resztę uwag potwierdzam.

> Niemniej nie miałem w rekach wygodniejszej myszy. Jej specyficzny
> kształt powoduje że mozna ja obsługiwać zarówno ruchami całej dłoni jak
> i palcami.

Dodam, że baterie (a właściwie akumulatorki) trzymają kilka miesięcy, a
mysz działa poprawnie niemal na każdym podłożu. Nawet na zwykłym
drewnianym blacie.

> Pochwalę się że udało mi się ja kupić w wersji OEM w sklepie profi24.pl
> z pełną gwarancją za 85zł choć jakbym musiał kupić ją teraz to te 238zł
> dalej było by warto zapłacić choć groszem nie smierdzę.

Pogratulować. Super cena :-).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/