Re: Jaka graficzna uzywke za ok 200zl ?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 00:24:43 MET DST

On Wed, 30 Mar 2011, topek wrote:

> Albo Radek 5670.
> Porownywalne parametry a zuzycie pradu o polowe mniejsze :)

  A to zużycie w jakich warunkach?
  :)
  Bo dopasować trzeba by (porównywanie) do profilu "stanu pracy"
w którym będzie komputer przez istotną część czasu.
  Jeśli chodzi o wersję "spoczynkową" (bez przyładowania grami
itede), to jakoś rewelacyjnie ten 5670 nie wygląda:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Nvidia_GeForce_czy_AMD_Radeon._Test_13_tanich_kart_130-580_zl-3641/strona/13402.html
(link był niedawno - ktoś mi podrzucił jak szukałem danych właśnie
pod "profil" :) - znaczy faktu że istotną większość czasu karta
będzie "w spoczynku")
  Faktem jest, że starsze karty (a więc i pewnie 8800) raczej
"spoczynkowo" źrą sporo, ale skoro mowa o 8800 GT (plus uwaga
pytającego), to dlaczego nie GT430? A może zaraz GT450 ;)
(emotka z okazji stopniowego podnoszenia cen - chyba
nie wziąłeś tego czynnika pod uwagę)

pzdr, Gotfryd