Re: Duza, solidna myszka do pracy (nie grania)?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 22:37:23 MET DST

W dniu 2011-03-30 21:25, Michal Kawecki pisze:

> Nie jestem grafikiem, ale dość często pracuję na diagramach, gdzie
> dopasowanie poszczególnych elementów musi być dość precyzyjnie wykonane.
> Nie mam z tym żadnych problemów.

Ja też korzystam z tej myszy i od jej zakupu ponad 9 miesięcy temu
definitywnie skończyły mi się bóle nadgarstka bez względu jak długo
siedzę przy komputerze. Jerdnak ma pewne cechy mogące być dla kogoś
dyskwalifikujące: kółko obraca się luźno bez grzechotki, mysz jest
ciężka (180g) a przede wszystkim przyciski pod kciuk są tragicznie
umieszczone do tylnego trzeba przemieścić kciuk o ok. 2,5 cm a do
przedniego dodatkowo oderwać dłoń od myszy bo kciuk jest za krótki.
Niemniej nie miałem w rekach wygodniejszej myszy. Jej specyficzny
kształt powoduje że mozna ja obsługiwać zarówno ruchami całej dłoni jak
i palcami.
Pochwalę się że udało mi się ja kupić w wersji OEM w sklepie profi24.pl
z pełną gwarancją za 85zł choć jakbym musiał kupić ją teraz to te 238zł
dalej było by warto zapłacić choć groszem nie smierdzę.