Re: Duza, solidna myszka do pracy (nie grania)?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 21:25:59 MET DST

Dnia Wed, 30 Mar 2011 09:03:13 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> Dzieki. Nie ma problemow z precyzja drobnych, krotkich ruchow?

Nie jestem grafikiem, ale dość często pracuję na diagramach, gdzie
dopasowanie poszczególnych elementów musi być dość precyzyjnie wykonane.
Nie mam z tym żadnych problemów.

Dodatkową zaletą - dla mnie ogromnie ważną - jest naturalny układ ręki
przy prowadzeniu tej myszki. Pozwala mi to na całodzienną pracę przy
komputerze bez efektu bolących nadgarstków.

Tak BTW pracuję na standardowych sterownikach zawartych w Windows 7
uzupełnionych darmowym programikiem KatMouse. Nie korzystam z aplikacji
IntelliMouse, gdyż moim zdaniem za bardzo obciąża system, a ponadto z
niektórymi aplikacjami scrollowanie źle się integruje.
 --
M. [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/