Re: jaki pc dla mnie

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 12:28:35 MET DST

Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup

>LOL

To powiedz co trzeba jeszcze zrobić, aby zainstalować system.

>Chyba że łącza akurat nie ma.

Niby przez telefon trzeba rejestrować? Nie trzeba.

>O'RLY?

System sam je pobiera.

>No tak, można ukraść ;-/

Nie trzeba, ale to za trudne na twoje IQ.

>Widać nigdy nie miałeś filmu z innego regionu oznaczonego na płytce.

Wyobraź sobie, że miałem. Spytał się czy zmienić region. Żadnych błędów nie
miałem.

> W ostatnich 10 przypadkach przeniosłem bez czarów
> (tylko potem musiałem podstawić sterownik czy dwa - ale to była prawie
> identyczna płyta) raz, dwa razy pomogło naprawianie, a w pozostałych
> przypadkach - reinstalacja.

Było wykorzystywane sata? Jak tak to tu może być problem.

> Pamiętaj, że dystrybucji linuxa jest MNÓSTWO. Możesz sobie wybrać.

No tak: ubuntu, kubuntu, xubuntu, edubuntu, nubuntu, ebuntu, fluxbuntu. ;)
Co z tego, że są różne wersje linuxa, skoro "w środku" jest to samo?

> Po USB?

Tak, pod USB. Mimo instalacji block-mount block-hotplug i ntfs-3g trzeba było
doinstalować mount.ntfs-3g