Re: jaki pc dla mnie

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 13:34:51 MET DST

Użytkownik "aga" <agata3030@gmail.com> napisał w wiadomości
news:74261c03-96fc-405c-a58e-4633051f6725@p17g2000yql.googlegroups.com...
Panowie bardzo jestem zbudowana zainteresowaniem moim tematem
może najpierw odpowiem na pytani, które zadaliście
- monitor mam 2 letni Dell 19 cali 4:3
->
Jaki jest w tym Dellu rodzaj matrycy? Monitory LCD z matrycą typu TN nie
nadają się do grafiki ani do fotek. Po prostu nie są w stanie wyswietlać
wszystkich pośrednich kolorów. Niestety dobry monitor do tych celów to spory
wydatek.
->
- dyski juz przestarzałe ATA, ale dla mnie wystarczy nowy 500Gb
->
Dzisiaj dyski się kupuje na sztuki a nie na pojemność. Sugerowałbym coś
większego. Niewiele dołożysz, a kilka razy większa objętość może ci się
szybko przydać.

-temat procesora nie chciałabym rozwijać więc tylko powiem
zdecydowanie INTEL
->
Z najnowszej kolekcji tylko dwa modele desktopowe mają wbudowaną bardziej
zaawansowaną grafikę z serii 3000. i5-2500K i i7-2600K, oba są dość drogie.
Być może lepszą opcją jest wziąć tańszy procesor, np. i5-2300, a za
zaoszczędzone dwie stówy kupić jakąś tanią kartę na GT240 albo Radeonie.

-wytłumaczcie mi jeszcze co oznaczaja te literki procesora ht, igp,
turbo
-myślę że pasowałby mi ten układ zintegrowanej grafiki na procesorze
i5 tylko teraz który ( żeby miał jakoś przyszłość ) :)
->
Procesory Intela nie będą mogły być wykorzystywane w przyszości jeżeli, tak
jak dotąd, nowe modele będą wymagały nowej podstawki.