Re: jaki pc dla mnie

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 12:50:34 MET DST

Dnia 2011-03-27 12:47, *MC* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> Przecież napisał. IPS to jest rodzaj matrycy. Większość telewizorów oraz
> większość monitorów ma najtańszą w produkcji matrycę TN.

Podaj ze swej łaski choć jeden model TV poważnego producenta z matrycą TN.

Według mojej wiedzy w TV LCD nie ma chyba ani jednego modelu z matrycą
TN (wystarczy sobie posortować w jakiejś wyszukiwarce po kątach widzenia).
Sharp stosuje ASV - ostatnio w lepszych modelach z dodanym żółtym pixelem
Sony/Samsung - S-PVA (i odmiany)
LG/Philips - S-IPS (i odmiany)
Panasonic/Toshiba - IPS-Pro

Pozdrawiam - Mirek