Re: jaki pc dla mnie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 10:43:02 MET DST

W dniu 28.03.2011 08:58, qwerty pisze:

> Tak jak Windows.

LOL

> Instalacja bez instalacji? Cudy panie, cudy.

Microsoft dopiero niedawno coś takiego wymyślił - i to zasadniczo jako
system ratunkowy, a nie do normalnej pracy.

> Żadnych rejestracji nie ma. Aktywacja to 2 kliknięcia.

Chyba że łącza akurat nie ma.

> Gdzie ty się wychowałeś? Od kilku lat nie trzeba instalować.

O'RLY?

> Nie trzeba.

No tak, można ukraść ;-/

> Nigdy nie miałem takiego problemu, więc pieprzysz głupoty.

Widać nigdy nie miałeś filmu z innego regionu oznaczonego na płytce.

> Tak, na linuxa nie ma wcale wirusów...

Słyszałem, że ponoć jakieś istnieją... Ale od 10 lat żadnego nie udało
mi się "złapać".

> Bredzisz. Kilka razy przenosiłem archaicznego XP na nowy komputer i
> wystarczyło podać mu sterowniki.

Albo kłamiesz, albo miałeś tylko pojedyncze przypadki _bardzo_ podobnego
sprzętu.

Normą jest zwis przy próbie startu, także w trybie awaryjnym, a po
próbie "naprawienia" z płytki, która teoretycznie powinna system po
przeniesieniu naprawić - BSOD po normalnym restarcie i odmowa współpracy
w trybie awaryjnym. W ostatnich 10 przypadkach przeniosłem bez czarów
(tylko potem musiałem podstawić sterownik czy dwa - ale to była prawie
identyczna płyta) raz, dwa razy pomogło naprawianie, a w pozostałych
przypadkach - reinstalacja.

> Ma rację. Linux nie jest intuicyjny. Miałem problem z automatycznym

Pamiętaj, że dystrybucji linuxa jest MNÓSTWO. Możesz sobie wybrać. W
odróżnieniu od windows - tam jest tylko jedynie słuszna linia partii.

> montowaniem partycji ntfs przez fstab. Mimo, że montował nie widział
> zawartości. Ponad połowa odpowiedzi na forum dotyczyła - przerób na
> ext3. Takie pomoce to można w dupę wsadzić.

Po USB? Podpinam dysk. System zgłasza pojawienie się nowego urządzenia i
proponuje kilka działań, w tym otworzenie w przeglądarce plików. Klik.
Zamontowane. Wyświetla.

SuSE jakby co.