Re: jaki pc dla mnie

Autor: aga <agata3030_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 19:51:56 MET

Panowie bardzo jestem zbudowana zainteresowaniem moim tematem
może najpierw odpowiem na pytani, które zadaliście
- monitor mam 2 letni Dell 19 cali 4:3
- mam antivira symanteca 2011 licencja do końca roku
- programy używam w zasadzie darmowe
- dyski juz przestarzałe ATA, ale dla mnie wystarczy nowy 500Gb
( na ta chwilę jeden)
-temat procesora nie chciałabym rozwijać więc tylko powiem
zdecydowanie INTEL
( bardzo mi sie spodobało co mówił Szymon )
sadzę że dam radę między 2000 -2500 zł

-wytłumaczcie mi jeszcze co oznaczaja te literki procesora ht, igp,
turbo
-myślę że pasowałby mi ten układ zintegrowanej grafiki na procesorze
i5 tylko teraz który ( żeby miał jakoś przyszłość ) :)
wybaczcie jak coś pochrzaniłam
Aga