Re: jaki pc dla mnie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 08:21:58 MET

W dniu 24.03.2011 19:51, aga pisze:

> - monitor mam 2 letni Dell 19 cali 4:3
> - mam antivira symanteca 2011 licencja do końca roku

Przypuszczam, że raczej z abonamentem na aktualizacje ;) ale to OT

> - programy używam w zasadzie darmowe

To przypuszczam, że mogą być to programy występujące także/przede
wszystkim jako wersje na inne systemy, więc się zastanów, czy musisz
koniecznie mieć "jedynie słuszny" system - jeśli nie, odpadnie też
problem wirusów.

> - dyski juz przestarzałe ATA, ale dla mnie wystarczy nowy 500Gb
> ( na ta chwilę jeden)

Jeśli dane są dla Ciebie ważne a archiwizacja na płytkach zbyt
czasochłonna - bardzo zdecydowanie zalecałbym jednak zakup dwóch. W tej
chwili to jakieś 150zł więcej, może nieco ponad 200 z szufladą, a spokój
ducha - bezcenny ;)

> -temat procesora nie chciałabym rozwijać więc tylko powiem
> zdecydowanie INTEL

Podoba Ci się kolor logo i masz ich akcje? ;->

[ciach]

> -wytłumaczcie mi jeszcze co oznaczaja te literki procesora ht, igp,
> turbo

Szymon objaśnił. Ze swojej strony dodam jeszcze tylko że liczba rdzeni
będzie miała znaczenie tylko w przypadku aplikacji wykorzystujących
kilka wątków albo uruchamiania kilku aplikacji jednocześnie. Inaczej to
tylko przewaga formy nad treścią.