Re: Ktory monitor

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 09:35:38 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2011 01:47:10 +0100, MC napisał(a):

> Przebarwienia z reguły zależą od jasności.

Raczej od tego, jak mocno dla różnych jasności rozjeżdżają się krzywe
poszczególnych składowych.

> Nie na darmo w lepszych telewizorach możesz znaleźć regulację koloru nawet
> na dziesięciu poziomach. Tu jest tylko jeden. Siłą rzeczy niedoskonały.

Jaką regulację kolorów na dziecięciu poziomach masz na myśli?

Co do regulacji u mnie, to poza jasnością mam regulację każdej składowej
RGB.

> Jeśli regulujesz jasność, a właściwie jej maksymalny poziom, to
> jednocześnie powinieneś skorygować kolory. Wtedy efekt o którym piszesz
> bedzie mniejszy.

O ile taką regulację masz. :)

> TN-y się rzeczywiście mocno zmieniły, ale raczej w kierunku skrócenia czasu
> reakcji, czy poprawienia kątów widzenia. Efekt o którym piszesz wyglada mi
> raczej na oszczędność w liczbie jarzeniówek.

Co akurat w TN było nagminnie często stosowane.

> Teraz modne są LED-y, których siła rzeczy musi być więcej. Stąd łatwiej o
> równomierność.

O ile nie są umieszczone w postaci jednej "listwy" diod na krawędzi.

[ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
[ sprzykrzy...                                               (Oscar Wilde) ]