Re: Ktory monitor

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 19:56:35 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1ii3q9oprj51i.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Raczej od tego, jak mocno dla różnych jasności rozjeżdżają się krzywe
> poszczególnych składowych.

Właśnie to miałem na myśli.

> Jaką regulację kolorów na dziecięciu poziomach masz na myśli?
> Co do regulacji u mnie, to poza jasnością mam regulację każdej składowej
> RGB.

Zgadza się. I teraz wyobraź sobie, że takich regulacji RGB masz 10, dla
10-ciu drobnych przedziałów jasności. Widziałem jeszcze inną opcję, kiedy
używano dwóch parametrów, coś w rodzaju aproksymacji liniowej. Podajesz
punkt przecięcia i nachylenie prostej.

> O ile taką regulację masz. :)

Właśnie te 10 spełnia taki warunek.

> O ile nie są umieszczone w postaci jednej "listwy" diod na krawędzi.

Tyż prawda.