Re: "błąd odczytu dysku" - sypią się SEKTORY?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 09:39:00 MET

Użytkownik "jeo stancey" <jeostancey@gmail.com> napisał w wiadomości
news:289932e8-b6d2-4e96-9d8d-ccec443de2c8@l2g2000prg.googlegroups.com...
ok, już sćiągnąłem z Centrum Pobierania na samsung.com obraz
ESTOOL301v.iso do wypalenia CD i przeprowadziłem test za pomocą tego
programu ESTOOL.exe

Oto wynik:

  Error : LBA 100xxxxx
Service Code => AJ36 : Bad Sector

(*znaczki xxxxx postawiłem zamiast konkretnych cyfr)

PYTANIE: CZY TO SIĘ KWALIFIKUJE DO GWARANCJI?

Mój zachowywał się identycznie, sypało badami, SHDiag wywalił pełno błedów
powierzchni.
MHDD raz naprawiałem aby niby pomarkował bo może przypadek ale po miesiącu
znowu to samo.
Nawet się nie zastanawiaj, dokładny opis do paczki co się dzieje dodaj plus
wyniki testu tym programem diagnostycznym (pewnie masz więcej tych sektorów,
ja klepnełem mniej/więcej jaki zakres)

Jak nie masz dowodu zakupu/gwarancji ze sklepu gdzie moizesz oddać, to wejdz
na strone jaka podałem i postępuj zgodnie z tym co tam pisze.
Wysyłka kurierem musi być, ja wysyłałem przez tani-kurier za 19,99zł

Pozdrawiam.

--
Irokez