Re: Ktory monitor

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 09:35:39 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2011 08:44:39 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

> Milczące założenie było takiej samej lub zbliżonej wielkości...

:)

> Jasne, podobnie jak z "mocą muzyczną" ;)

Exactly.

> Ja tam u siebie nigdy nie ustawiłem więcej jak 50%.

U mnie, przy normalnej pracy, ustawione miałem 15% jasności. Jak sprawdziłem
kalibratorem, to wychodziło poniżej 80 cd/m2, a przykładowo zakres jasności,
do której kalibrowane są monitory do przygotowywania prac do druku, to od 80
do 120 cd/m2. :)

> Ale pewne pojęcie da.

Nie wiem, czy podpisałbym się pod tą tezą. Nie po przebojach znajomego z
pewnym modelem Gateway'a na VA - obejrzany egzemplarz całkiem sensowny, trzy
kolejne (wymieniał) nie do sensownego ustawienia.

[ Życie jest zbyt cięzkie, by przykładać do niego wagę.         (S.J. Lec) ]