Re: Zasilacz w PC-ie sam się wyłącza

Autor: janusz_kk1 <janusz_kk_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 09:31:11 MET

Dnia 23-03-2011 o 00:04:50 Doxent <doxent@gazeta.pl> napisał(a):

> Zasilacze Deer mają dość złą opinię. Tej płycie też nie wróżę nic
> dobrego skoro ma około 6-7 lat to już sprzęt mocno wyzłomowany.
No zgadza się ale nie chcę wyrzucać tego kompa, wymiana płyty na inną
to nowy procek, ram, grafika, dysk, za duże koszty.
A co do zasilacza to chodził 8 lat i w środku wygląda jak nówka,
kondesatory nie spuchniete napięcia ok.
Zastanawia mnie płyta bo jak się wyłączyła to sprawdzałem miernikiem
PS-ON i jak naciskałem guzik to tam cały czas było +5V, a powinno pojawiać
się prawie 0, a tak się nie działo, co ciekawe u tego człowieka ona
działała.
Tylko że był dużo słabszy procek.

--
Pozdr