Re: Ktory monitor

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 22:04:48 MET

Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:29:39 +0000, 2late napisał(a):

> Wszystko, w ogole. Ale systematycznie nic specjalnego.
> Mam karte TV, wiec czasem ogladam i nagrywam cos z TV, kiedys kompresowalem
> i edytowalem video, wiec czasem pewnie mi sie zdarzy. Mozliwe tez ze bede w
> php cos tam pisal wiec zastanawiam sie w jakiej odleglosci powinien taki
> monitor stac od moich oczu. A na pewno za niedlugi czas kupie jakis mocny,
> stacjonarny komputer, na ktorym przez VM Ware bede odpalal wiele
> wirtualnych maszyn i przerabial wszystkie administracyjne kwestie jak SBS,
> Exchange, AD, Windows Server 2008, Share Point, itp...

Czyli generalnie ogólnego sortu. Ale - sugerowałbym się rozejrzeć za czymś,
co nagle nie straci połowy odcieni, jak tylko zjedziesz z jasnością do
poziomu akceptowalnego przy pracy wieczorami, przy oświetleniu w postaci
jakiejś lampki na biurku. Na większości tanich modeli na matrycy TN obraz w
miarę znośnie (powiedzmy - zależy jakie kto ma wymagania) wygląda przy
wysokim poziomie jasności. Zjedziesz z tym w dół, żeby podczas pracy Ci oczu
nie wypaliło i się zaczynają schody.

Bez własnoocznego obejrzenia obu modeli nie zaryzykowałbym kupna.

[ Według najnowszych wyliczeń naszych statystyków 23 procent kobiet, które ]
[ zostały porzucone, opycha się lodami. Pozostałe 77 procent zostało       ]
[ porzucone, ponieważ opychało się lodami. (Jay Leno Show, JoeMonster.org) ]