Re: Klawiatury z N-Key Rollover?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 22:04:48 MET

Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:55:42 +0100, hubert depesz lubaczewski napisał(a):

> tak, ale:
> 1. wolę nowe, nie używane

Zrozumiałe. Kupowałem swego czasu na zapas sztukę z wyprzedaży jakiegoś
sklepu - złego słowa nie powiem.

> 2. logitech logitechowi nie równy - zobacz choćby na wyniki testów g15.
> część przechodzi, część nie. w dodatku - starsze przechodzą, a nowsze
> nie.

Ja tylko piszę, jak na mojej G11 jest. Jednej z posiadanych. W fabryce jak
będę jutro, to chyba aż z ciekawości drugą sprawdzę. :D

> poza tym to tylko jeden z testów.
>
> inny, relatywnie prosty:
> połóż palce lewej dłoni na "asdf", a prawej na "uiop". a potem
> jednocześnie wszystkie 8 klawiszy wciśnij.
> czy wszystkie 8 ci się pojawiły na ekranie? czy tylko część?

Część - cztery z nich.

> ogólnie - bazując na tym co na hardforum napisali, i co sie dodatkowo
> dowiedziałem, wybrałem sobie steelseries 7g. mam nadzieję, że będzie
> dobrze.

Powodzenia.

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]