Re: Ktory monitor

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 20:29:39 MET

On 22/03/2011 6:24 PM, Przemysław Ryk wrote:

> (ciach...)

> Czyli jedno zastosowanie odpadło. Wobec tego - co na owym kompie robisz?

Wszystko, w ogole. Ale systematycznie nic specjalnego.
Mam karte TV, wiec czasem ogladam i nagrywam cos z TV, kiedys kompresowalem
i edytowalem video, wiec czasem pewnie mi sie zdarzy. Mozliwe tez ze bede w
php cos tam pisal wiec zastanawiam sie w jakiej odleglosci powinien taki
monitor stac od moich oczu. A na pewno za niedlugi czas kupie jakis mocny,
stacjonarny komputer, na ktorym przez VM Ware bede odpalal wiele
wirtualnych maszyn i przerabial wszystkie administracyjne kwestie jak SBS,
Exchange, AD, Windows Server 2008, Share Point, itp...

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org