Re: Klawiatury z N-Key Rollover?

Autor: hubert depesz lubaczewski <depesz_at_depesz.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 19:55:42 MET

On 2011-03-22, Przemys艂aw Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:
> Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:54:44 +0100, hubert depesz lubaczewski napisa艂(a):

> Mam Logitecha G11 (ju偶 nie produkowana, wi臋c czeka Ci臋 szukanie po Allegro)
> - bez problem贸w zrobi艂em "test" ze strony
> http://hardforum.com/showthread.php?t=1523154).

tak, ale:
1. wol臋 nowe, nie u偶ywane
2. logitech logitechowi nie r贸wny - zobacz cho膰by na wyniki test贸w g15.
cz臋艣膰 przechodzi, cz臋艣膰 nie. w dodatku - starsze przechodz膮, a nowsze
nie.

poza tym to tylko jeden z test贸w.

inny, relatywnie prosty:
po艂贸偶 palce lewej d艂oni na "asdf", a prawej na "uiop". a potem
jednocze艣nie wszystkie 8 klawiszy wci艣nij.
czy wszystkie 8 ci si臋 pojawi艂y na ekranie? czy tylko cz臋艣膰?

og贸lnie - bazuj膮c na tym co na hardforum napisali, i co sie dodatkowo
dowiedzia艂em, wybra艂em sobie steelseries 7g. mam nadziej臋, 偶e b臋dzie
dobrze.

depesz

--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
                                                             http://depesz.com/