Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 13:02:14 MET
Message-ID: <ima346$l8t$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 22/03/2011 12:00, Kamil 'Model' wrote:

> No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
> razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
> problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
> koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
> serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
> obudowę i elektronikę dysku.

Też jakiś sposób. :)

Laptopy czy pendrive to już zupełnie inna działka, jeśli jest na nich
cokolwiek istotnego, bez szyfrowania nie dajemy wogóle w ręce
użytkownikom. Zgubić/dać ukraść dość łatwo.

-- 
Pozdrawiam
Kamil
Received on Tue Mar 22 13:05:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Mar 2011 - 13:51:04 MET