Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 13:00:25 MET
Message-ID: <ima30p$kd0$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2011-03-22 12:54, Kamil pisze:
> On 22/03/2011 07:05, Kamil 'Model' wrote:
>> W dniu 2011-03-21 18:01, Kamil pisze:
>>> On 21/03/2011 11:20, Kamil 'Model' wrote:
>>>
>>>> dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
>>>> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania
>>>> starego.
>>>> HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
>>>> talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.
>>>
>>>
>>> Po co?
>>>
>>>
>>>
>> Po to, co by sobie nie odczytali danych z dysku. Jak się pracuje w
>> takiej a nie innej instytucji to trzeba dbać o dane. Nie każdy
>> użytkownik trzyma ważne dane na serwerze, tylko w moich dokach lub co
>> gorsze na pulpicie.
>> Uwierz mi, każdy serwis komputerowy przetrzepuje dyski klientów w
>> poszukiwaniu filmów, muzy czy czegoś innego. Nawet jak maja dysk z
>> uwalona elektroniką to tacy "serwisanci" podmieniają elektronikę i
>> patrzą co tam ludziki mieli na dyskach
>
> Jesli dysk jeszcze zyje, to proponuje to:
>
> http://www.dban.org
>
>
> Przyznaje ci racje, ja po prostu padnietego w okresie gwarancyjnym nie
> widzialem od wieeelu lat, a mamy na wszystko 3-letnia gwarancje NBD
> Della, wiec problem w zasadzie nie istnieje. Duzy klient bez problemu
> dogada sie w sprawie zatrzymania dysku, od tego jest account manager w
> Dellu, zeby takie sprawy wyjasniac, trzymamy tu rozne poufne dane i
> jeszcze nigdy nie trzeba bylo odsylac dyskow do producenta.
>
>
>
>
>
No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
obudowę i elektronikę dysku.
Received on Tue Mar 22 13:05:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Mar 2011 - 13:51:04 MET