Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 13:15:16 MET

W dniu 22.03.2011 12:55, Kamil 'Model' pisze:

> Hmmm... Kurcze już dokładnie nie pamiętam, było to ponad 3 lata temu,
> ale coś mi świta, że dysk sobie stukał. A dane były bardzo ważne. Była

To sporo zdarli. Ale może wtedy była mniejsza konkurencja ;)

Teraz za odzyskanie dysku z uszkodzonymi głowicami/pozycjonerem jedna
firma zainkasowała 3 tysiące.

Poprzedni admin, "geniusz", skonfigurował WD MyBook jako JBOD, zamiast w
mirroringu (dobrze, że nie miał opcji ustawienia RAID0, bo dopiero
byłaby masakra).

Użyszkodnicy oczywiście zapchali go prawie do końca i to co gorsza
jedynymi, jak się okazało, kopiami danych (bo był taki duży i wygodny).

Zacząłem proces jego stopniowego porządkowania i opróżniania, żeby
przestawić go na mirroring, ale nie zdążyłem...