Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 13:50:46 MET
Message-ID: <ima5v6$1cr$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2011-03-22 13:02, Kamil pisze:
> On 22/03/2011 12:00, Kamil 'Model' wrote:
>
>> No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
>> razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
>> problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
>> koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
>> serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
>> obudowę i elektronikę dysku.
>
>
> Też jakiś sposób. :)
>
> Laptopy czy pendrive to już zupełnie inna działka, jeśli jest na nich
> cokolwiek istotnego, bez szyfrowania nie dajemy wogóle w ręce
> użytkownikom. Zgubić/dać ukraść dość łatwo.
>
>
Pendrive u nas nie istnieją. Polityka bezpieczeństwa zabrania i koniec.
Do tego Eset ma opcję blokowania nośników wymiennych, więc nic sobie nie
zrobią :)
Received on Tue Mar 22 13:55:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Mar 2011 - 14:51:05 MET