Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 12:54:18 MET
Message-ID: <ima2lb$k6f$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 22/03/2011 07:05, Kamil 'Model' wrote:
> W dniu 2011-03-21 18:01, Kamil pisze:
>> On 21/03/2011 11:20, Kamil 'Model' wrote:
>>
>>> dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
>>> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
>>> HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
>>> talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.
>>
>>
>> Po co?
>>
>>
>>
> Po to, co by sobie nie odczytali danych z dysku. Jak się pracuje w
> takiej a nie innej instytucji to trzeba dbać o dane. Nie każdy
> użytkownik trzyma ważne dane na serwerze, tylko w moich dokach lub co
> gorsze na pulpicie.
> Uwierz mi, każdy serwis komputerowy przetrzepuje dyski klientów w
> poszukiwaniu filmów, muzy czy czegoś innego. Nawet jak maja dysk z
> uwalona elektroniką to tacy "serwisanci" podmieniają elektronikę i
> patrzą co tam ludziki mieli na dyskach

Jesli dysk jeszcze zyje, to proponuje to:

http://www.dban.org

Przyznaje ci racje, ja po prostu padnietego w okresie gwarancyjnym nie
widzialem od wieeelu lat, a mamy na wszystko 3-letnia gwarancje NBD
Della, wiec problem w zasadzie nie istnieje. Duzy klient bez problemu
dogada sie w sprawie zatrzymania dysku, od tego jest account manager w
Dellu, zeby takie sprawy wyjasniac, trzymamy tu rozne poufne dane i
jeszcze nigdy nie trzeba bylo odsylac dyskow do producenta.

-- 
Pozdrawiam
Kamil
Received on Tue Mar 22 12:55:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Mar 2011 - 13:51:04 MET